ASISTENȚĂ

Răspunsuri la întrebări frecvente

Găsiți răspunsuri la întrebări frecvente despre glucometre, benzi de testare și multe altele.

ASISTENȚĂ

Răspunsuri la întrebări frecvente

Găsiți răspunsuri la întrebări frecvente despre glucometre, benzi de testare și multe altele.

Jurnal

Click aici pentru a descărca un jurnal nou.

Mesaje de eroare

Dacă întâmpini probleme cu glucometrul OneTouch®, verifică mai întâi secțiunea „Depanare” din broșura produsului. Pentru a descărca o copie a broșurii, mergi în pagina produsului respectiv.

Dacă încă mai întâmpini probleme, te rugăm să contactezi serviciul de asistență pentru clienți OneTouch® la 0800-896-976 și vom face tot ce putem pentru a ajuta la rezolvarea problemei. Te rugăm să te asiguri că ai glucometrul și benzile de test disponibile la apel.

Numere de serie și lot

Numărul de serie (SN) se află pe spatele glucometrului OneTouch® și pe spatele cutiei glucometrului.

Numărul lotului de probă (LOT) se află pe flaconul de testare al benzilor de test OneTouch® și pe cutia de teste.

Numărul lotului soluției de control (LOT) este situat pe flaconul soluției de control OneTouch® și în caseta soluției de control.

Soluție de control

Soluțiile de control OneTouch® sunt vândute separat și nu sunt incluse în setul glucometrului. Soluțiile pentru controlul mărcii OneTouch® sunt disponibile acolo unde se vând produse pentru diabet.

Benzi de testare

Benzile de test OneTouch® sunt vândute separat și nu pot fi incluse în setul glucometrului. Sunt disponibile benzi de test pentru marca OneTouch® acolo unde se vând produse pentru diabet.

Garanție

Glucometrele OneTouch® sunt garantate pentru a nu avea defecte de material și manopera timp de trei ani, valabile de la data achiziției. Garanția se extinde numai la cumpărătorul inițial și nu este transferabilă.

Dacă credeți că glucometrul OneTouch® este rupt, consultă pagina produsului pentru asistență sau contactează asistența pentru clienți OneTouch® la 0800-896-976. Te rugăm să te asiguri că ai glucometrul și benzile de testare atunci când suni. Alternativ, ia legătura cu furnizorul tău.

Cum poți obține asistență?

 

Tel. Verde

0800-896-976

Luni – Vineri
09:00 – 17:00